1/ Hur kan jag spåra mitt paket?
Spårningsnummer för paketet skickas i bekräftelsemailet när beställningen har skickats. Observera att spårningslänken kan börja fungera med en liten fördröjning. Du kan också hitta spårningsnumret i ditt konto om du besöker "Mina beställningar" och öppnar beställningsinformationen.
2/ Hur kan jag avbryta min beställning?
Du kan avbryta beställningen innan den behandlas i ditt konto om du besöker "Mina beställningar" och öppnar beställningsdetaljen. Knappen "Avbryt beställningen" finns i det övre högra hörnet. I alla andra fall ber vi dig kontakta oss på [email protected].
3/ Var kan jag ladda ner fakturan?
Du kan ladda ner fakturan genom att logga in på ditt konto i orderdetaljen.
4/ Hur kan jag ändra adressen i beställningen?
Skicka oss ett e-postmeddelande till [email protected] innan beställningen behandlas för att få den ändrad i tid (innan beställningen skickas). Vänligen ange ordernummer och korrekt leveransadress.
5/ Hur lång tid tar det att få paketet?
Beräknat leveransdatum anges på varje produktdetaljsida eller så kan det hittas på sidan "Betalning och leverans". Det mest exakta beräknade leveransdatumet för valda produkter anges i kundvagnen samtidigt som beställningen bekräftas.
1/ Hur kan jag returnera paketet?
Beställningar kan returneras enligt vår "Returpolicy" som anges på webbplatsen. För att förenkla returprocessen, använd vårt onlineformulär med Retino-tjänsten.
2/ Hur kan jag rapportera skadad beställning?
Om din beställning levererades skadad, vänligen rapportera den via e-post [email protected] så snart som möjligt, senast inom 48 timmar så att reklamationen kan accepteras. Vänligen ange ordernummer och bifoga bilder på de skadade föremålen, förpackningen och kartongen.
3/ Hur kan jag rapportera fel eller saknat föremål?
Om du saknar en produkt eller om du har fått en felaktig produkt, vänligen rapportera det via e-post [email protected] så snart som möjligt. Senast inom 48 timmar så att anspråket kan accepteras. Vänligen ange ordernummer. Om du fått en felaktig produkt, bifoga bilder av produkten.
1/ Varför fungerar inte specialerbjudandet 3+1?
Beställ 3 produkter från vårt erbjudande och välj ut en affisch gratis! Du kan välja en gratis poster från posters som är märkta med etiketten "STANDARD QUALITY". Mer information finns på sidan Kampanjer och rabatter.
2/ Hur kan jag avregistrera mig från att få marknadsföringsmejl?
Du kan använda en länk i sidfoten på varje e-postmeddelande eller kontakta oss på [email protected] eller [email protected], du kommer då att få en bekräftelse via e-post.
Om du inte har hittat ett svar, tveka inte att kontakta oss i chatten, via e-post [email protected] eller ring oss på +44 20 3996 3131 (endast på engelska) under öppettiderna, som du hittar på vår hemsida.
Sedan 1999 har Europosters varit en av Tjeckiens och hela Europas största återförsäljare av posters, konsttryck och officiell merch. Vi har ett enormt utbud av film-, spel-, och sportposters i alla möjliga storlekar samt ett stort sortiment av unika presentartiklar för riktiga fans av Star Wars, Harry Potter, serietidningar och allt från Warner Bros. Vi vet att muggar, samlarfigurer, pussel och kläder är den perfekta presenten för alla, oavsett ålder och intressen. Om du är intresserad av inredning har du också kommit helt rätt! Vi trycker på daglig basis fototapeter, illustrationer, konstreproduktioner och fotografier och skickar till våra nöjda kunder som finns i mer än 25 länder.
Kontakt:
E-mail: [email protected]
Tel.: +44 20 3996 3131 (endast på engelska)
Måndag – Fredag ǀ 7:00–17:00
© 1999–2025 Europosters är ett registrerat varumärke. Andra varumärken som nämns på denna hemsida tillhör respektive varumärkesägare.
Genom att registrera dig godkänner du vår säkerhetspolicy..